Creative Fatal1ty Gaming

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative Fatal1ty Gaming op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Feone 09-02-2016
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Ik gebruik deze headset inmiddels al jaren en ben van plan om er weer een te kopen wanneer deze het begeeft.

Prima audio en microfoon. (Misschien niet voor audiofielen, maar voor dagelijks gebruik is het prima.)
Omgevingsgeluid wordt wel een beetje gedempt maar niet significant.

Het snoer is lang, iets dat ik verrassend weinig zie bij headsets.

Zeer comfortabel, geen enkele pijn aan mijn oren zelfs na uren lang gebruik.

Flexibele microfoon die makkelijk te verzetten is en niet wegzakt. (Kan ook helemaal los gehaald worden)

Redelijk schade bestendig, over het snoer struikelen ,ergens achter blijven haken terwijl ik me omdraai of het laten vallen heeft nog nooit directe schade veroorzaakt.

Naar mijn ervaring begeeft de headset het na één a twee jaar en meestal valt dan de audio aan één oor weg maar blijft de rest wel functioneel. Dit is een stuk langer dan de 3 a 4 andere model headsets die ik gebruikt heb en die het meestal maar een half jaar volhouden.
Ik merk wel dat de microfoon iets achteruit gaat na het eerste jaar (minder volume, geen ruis).

Over het algemeen denk ik niet dat je een betere headset kan vinden voor deze prijs.

KoLm 23-09-2015
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Redelijke headset voor de standaard gebruiker.
Voor een gamer zoals ik helaas ongeschikt.
Het probleem zit hem in het volume regelingsknop in het snoer.
Deze is van binnen kwalitatief niet heel erg goed en zal dan bij redelijk gebruik snel de wensen over laten.

fastbikkel 02-04-2015
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Hele goede headset. DIt is echter de nieuwste editie, deze is niet zo goed als de allereerste editie die geleverd werd met mooi tasje.

De geluidskwaliteit van die eerste was absoluut beter. Echter nog steeds is deze nieuwste editie headset heel goed voor gaming en gaming alleen omdat de bass wat versterkt is. Voor muziek luisteren zou ik een ander model nemen, maar een MP3'tje gaat evengoed prima hoor. (als je DJ bent dan zit je hier niet goed)

Mic is heel zuiver, mensen online zeggen dit heel vaak tegen me dat het inmiddels wel opvalt, zo prettig en duidelijk.

Ik heb de afgelopen 5 jaar 4x een fatality gekocht.
3 zijn er stukgegaan bij de aansluiting van de kabel bij de oorschelp. DIt was niet een slechte productie, maar gewoon onzorgvuldig behandelen van mijn vrouw ;-)
Die van mij heeft het al die tijd overleeft, toch zou ik het wel waarderen als Creative de connector steviger maakt, want ik koop voor mijn vrouw nooit meer zo'n headset.

Altaranalt 11-12-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Net de 3e Fatal1ty headset gekocht. Verwacht een comfortabele headset die je non-stop kan dragen. Zeer goed geluid en goeie bas.

Ze hebben ongeveer een 2 jaar lifespan (de mijne gingen tot nu toe allemaal ongeveer 1 a 2 jaar mee). Het grootste probleem dat ik ondervonden heb is dat het geluid van de headset van links naar rechts gaan bewegen wanneer de volume veranderd wordt . Een vreemde glitch die ik bij alle 2 mijn vorige headsets had.

Zelfs met dit probleem zou ik deze headset aanraden. Voor 30 euro heb je een comfortabele headset met goeie kwaliteit geluid. De microfoon heb ik niet veel gebruikt, maar is duidelijk verstaanbaar. Niet iets waar je professioneel mee wilt gaan werken, maar prima voor chatten.

Landrei 04-10-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

The sound quality for this headset sucks. The bass is too high for the size of the speakers, so all you hear is "wwwwwoooooorrrrrrrrr" from the lows and there are lots of distorsions and that ruines the listening experience.
Don't be fooled by the low price!

Andy66 23-09-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Fijn zittende headset. De bas is indrukwekkend en voor dit geld is het hele frequentiebereik goed. Plaatsing van volume- en mic-regelaar op handige plek in het snoer, dat lang genoeg is. Als instap-headset zeker aan te bevelen! Goed werk van Creative.

Quinnie111 31-05-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Ik heb meteen gemerkt dat de geluid kwaliteit niet best it. Voornamelijk de sterkte, en de volume. Ik vind dit een redenlijk normaal headset, hoor en zie geen verschil met een 20 euro kijkshop headset. Maar het is wel meer comfortable. Microfoon is oke. Maar als je op zoek bent naar gaming headset -- nee. Dit is absoluut geen gaming headset. Dus meer voor normaal.

JFG Pardon 10-05-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Heb deze headset nu een paar maanden en ben heel erg te vrede. voor 30 euro heeft deze headset een super goed geluid en de microfoon is ook van goede kwaliteit.

Pascalheadset 08-05-2014
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Prima headset voor 30 euro.

Ik heb de headset nu 3 dagen in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. voor 30 euro vind ik dat de kwaliteit meer dan voldoende is, ik heb oortjes van 25 euro en deze headset van 30 tipt daar bijna aan. De bas is voldoende maar verwacht er niet al te veel van.

De oorpads en de zachte rand aan de bovenkant zitten goddelijk, je oren worden wel warm maar gaan niet zweten en je merkt het pas als je hem afzet.

ik heb goede reacties gehad op de kwaliteit van de microfoon dus dat zal ook wel in orde zijn.

kortom zoek je een headset en wil je 30 euro uitgeven is dit degene die je moet kopen!

Narft 25-12-2013
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Fantastische headset met geweldige geluidskwaliteit. Om dan nog niet te spreken over de bas. Die is simpelweg verrukkelijk om naar te luisteren. Alle andere geluiden hoor je ook zeer goed.

Je hoort weinig geluiden van buitenaf en de microfoon neemt na wat afstellen in zeer goede kwaliteit op.

Zelfs na uren gamen zit hij nog steeds goed.

De volumeregeling is ook goed te gebruiken en er zit een handig clipje aan om hem ergens aan vast te maken.

Geeft meer dan de prijs zal doen denken.

Darkz 31-01-2013
Geschreven voor: Creative Fatal1ty Gaming

Omdat mijn logitech headset het had begeven kwam ik deze per ongeluk tegen in de winkel en op aanraden van de verkoper (ik zocht een headset voor onder de 30 euro) gekocht.

Eenmaal thuis gekomen en aangesloten: Wat een geweldig geluid, voor deze prijs klasse. Veel beter dan mijn vorige welke toch 2x zo duur was.

Door de zachte kussens kan ik de headset zeer lang dragen (voor een gamer toch wel een pre!) en ik hoor ook kleine geluiden zeer nauwkeurig.

Ik heb er een tweede bij besteld, mocht de eerste stuk gaan. Ik heb vaak snel last van mij oren met een headset, met deze absoluut niet.